Off topic?: modem a diald

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Čtvrtek Červenec 24 11:09:22 CEST 1997

> Nastavil jsem AT&D2 (ulozil do nastaveni), ale stejne to zabira az na
> podruhe.
>

> kdy a jak funguje toto:
>
> plati to i pro pripad, kdyz mam v diald nastaveno:

> /usr/lib/diald/tmapy.filter:
> ==============
> ..
> connect /etc/ppp/cesnet.ppp
> disconnect "kill `cat /var/run/ppp0.pid`"
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> [...]

Tak muj problem byl zrejme v tom podtrzenem radku, kdyz jsem ho
smazal, chyba se prestala objevovat.

Ale stejne diky za rady.

Pavel

  Pavel Lisy --- system administrator (Solaris, Linux, Win95)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.       tel. +42 49 619392
 |__     __|              Skroupova 957       tel. +42 49 673180
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +42 49 619122
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe