Samba a prihlasovaci jmeno

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Čtvrtek Červenec 24 12:16:36 CEST 1997

: > 	mam nasledujici problem se Sambou: Windows 95 jak znamo
: > nevypisuji pri pokusu o pripojeni disku zadnou zadost o uzivatelske
: > jmeno, ale pouze o heslo. Lze nejak Sambe vnutit, ze ze stroje
: > xyz.domena.cz se prihlasuje pouze a jen uzivatel xyz? Aby se to ptalo
: > na heslo toho spravneho uzivatele a ne na jmeno, pod kterym
: > se uzivatel prihlasil o W95.

Pavel Lisy:
: Jde vam o prihlasovani vice lidi na jeden disk? Pokud by to mela
: spolehlive odfiltrovat samba, nejjednodussi (a asi jedine mozne)
: bude nadefinovat pro kazdy pocitac jeho jmeno sluzby s vyuzitim

	Tak jeste konkretneji:
Chci zpristupnovat domovske adresare pres klasicke \\stroj\homes
zhruba tak, jak je to nakonfigurovano v distribuci Samby.
Problem je v tom, ze bych chtel rict k urcitemu konkretnimu
stroji xyz.domena.cz, aby se samba ptala na heslo k uctu
xyz a ne k tomu, co ji vnuti windowsy.

: Jinak nadefinovat uzivatelum WIN prihlasovani
: \\server\service%user
:
Michal Kubecek:
: Ne vzdycky, minimalne funguje 'net use q: \\server\sluzba%jmeno'

	S tim procentitkem jsem to zkousel a chova se to divne:
Podle toho, co jsem videl, pouziti \\stroj\homes%jmeno
namapuje domovsky adresar uzivatele jmeno, ale s pravy (a s heslem)
toho uzivatele, ktery se do windows prihlasil. Coz je presne
to, cemu se chci vyhnout.

-Yenya