FW: FW: FW: Oracle WS 7.3 vs. ADABAS D

Martin Kokes kokesm na pce.czn.cz
Čtvrtek Červenec 24 13:29:57 CEST 1997

Jiri Frgal wrote:

> ----------

V nasem koncernu ( obrat 12 mld. DM rocne ) se dotedka pouziva DB/2 na
mainframu ( S/390 ). Ale vseobecna tendence firmy je Oracle, protoze to
jde pouzivat na vsech kramech, co ve firme mame ( Alpha, SUN, RS/6000,
S/390, Compaqy s NT a Netwarem ). Takze ted uz mame minimalne 10
instalaci.

Martin
--
|Martin Kokes'       QQQQ                     ll ll        |