cs-tools SOLVED, degradace na 6.04 !

Pavel Zdenek zdenek na math.feld.cvut.cz
Čtvrtek Červenec 24 15:38:30 CEST 1997

On Thu, 24 Jul 1997, Jan Kasprzak wrote:

> Pavel Zdenek pise:
> [...]
> : Font je
> : spravne, texty jiz napsane v iso8859-2 to zobrazi spravne, spravne se i
> : prepinaji klavesnice (nektere znaky ze sekundarni klavesnice se pisou,
> : treba "()" pod US "]}" nebo "_-" pod "?/" ), ale nabodenicka nelezou.
> : "telnet -8" na stroj kde uz cs-tools zcela identickym zpusobem bezi
> : funguje bez problemu stejne jako kdybych u nej sedel.
>
> 	Pravdepodobne jsou problemy s vasim shellem (viz sekci
> "bash" a "tcsh" v README k cs-tools.

Zajimalo by mne, copak asi zmenili developeri tcsh ze Slack3.0 distribuce,
ze s verzi ze Slacku 3.2 uz cs-tools nechodi? Je to asi o 20kB _mensi_ a z
verze 6.04 se stala 6.07. A kdyz pak clovek nainstaluje cs-tools, prepne
klavesnici a stiskne c~ tak to napise "No help file for ...(opis prikaz.
radku)..." a ruzne jine ukazy.

Problem tedy _byl_ v tcsh, ale nikoli ve smyslu toho README (setenv LANG
czech jsem samozrejme mel, bez toho nefunguje cs-tools nikde). Dekuji za
spravne nasmerovani (i kdyz asi nevedomky :-)

Mozna by bylo vhodne nad tim chvilku badat, ale ja jsem rad ze to chodi a
momentalne mam na starosti jine veci (treba ten dosemu :-[ )

Pavel Z.