SIOCADDRT: Network is unreachable

Michal Ludvig LUDVIGM na cs.felk.cvut.cz
Čtvrtek Červenec 24 19:33:57 CEST 1997

Leos Bitto:
> Pokud jde jen o default gw tak zkuste toto:
> route add -host a.b.c.d eth0
> route add default gw a.b.c.d eth0
> kde a.b.c.d je adresa te gatewaye. Pak by to melo fungovat.

Siti s velkym S jsem myslel Internet. K tomu to pripojene neni (ani prez
maskovatko ani jinak), takze gw nepotrebuju, jinak k siti (lokalni) to
pripojene je. To routovani pro jednotlive adresy tam nastavene mam, ale
nezda se mi to moc ciste.
Dale si myslim, ze ta hlaska o nedostupnosti site nema nic spolecneho s
fyzickou nedostupnosti, ale je to spis protest kernelu (tlumoceny routem)
ze si nevi rady jak to ma routovat. Treba je to chyba kernelu (nejak blbe
prelozeny ???) zkusim ho prekompilovat a uvidim.

Michal Ludvig