Samba a prihlasovaci jmeno

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Čtvrtek Červenec 24 20:09:44 CEST 1997

Petr Snajdr wrote:

>  >
>  >       mam nasledujici problem se Sambou: Windows 95 jak znamo
>  > nevypisuji pri pokusu o pripojeni disku zadnou zadost o uzivatelske
>
>  > jmeno, ale pouze o heslo. Lze nejak Sambe vnutit, ze ze stroje
>  > xyz.domena.cz se prihlasuje pouze a jen uzivatel xyz? Aby se to
> ptalo
>  > na heslo toho spravneho uzivatele a ne na jmeno, pod kterym
>  > se uzivatel prihlasil o W95.

Ne ze bych  teda chtel nejak rypat, ale nezda se mi dvakrat bezpecne
nechat uzivatele logovat pres unixacke heslo - jednak je to na siti
s W95 dost nebezpecne ale co bych videl jako horsi
je to ze ono je to na tech W95 samoklikaci a vetsinou si to
heslo zapamatuje a nekam si ho ulozi - a tim padem kdokoliv
kdo zna trosku system rozlozeni techto souboru na W95 si muze
soubor s hesly nahrat k sobe a samba mu sama tento disk pripoji.

--
  There are no significant bugs in our released software   Bill