Cestina v Linuxu

Zdenek Habala Zdenek.Habala na ais.cz
Pátek Červenec 25 07:25:00 CEST 1997

Nainstaloval jsem si cs-tools, abych mohl na Linuxu psat a cist hezky
cesky. Ale : Mohu cesky psat i cist, ale nevim co je to za znakovou
sadu. Myslel jsem si, ze to bude Latrin-2, ale kdyz cesky psany soubor
presunu do DOSu, tak tu cestinu nejsem schopen zobrazit a naopak, kdyz
vezmu soubor v latrin-2 z DOSu, tak to v Linuxu cesky taky neni. Nevi
nahodou nekdo, kde by mohl byt problem ???

Diky Zdenek

--
| Zdenek Habala         | +420 603 414 730 GSM Paegas                |