Samba a prihlasovaci jmeno

David Kostal kron na informatics.muni.cz
Pátek Červenec 25 11:44:59 CEST 1997

Matus Uhlar wrote:
> In cz.comp.linux was written by Zdenek Kabelac <kabi na fi.muni.cz>:
> -> Ne ze bych  teda chtel nejak rypat, ale nezda se mi dvakrat bezpecne
> -> nechat uzivatele logovat pres unixacke heslo - jednak je to na siti
> -> s W95 dost nebezpecne ale co bych videl jako horsi
> -> je to ze ono je to na tech W95 samoklikaci a vetsinou si to
> -> heslo zapamatuje a nekam si ho ulozi - a tim padem kdokoliv
> -> kdo zna trosku system rozlozeni techto souboru na W95 si muze
> -> soubor s hesly nahrat k sobe a samba mu sama tento disk pripoji.

Problem je v tom, ze tohoto se pri pouziti M$ win nezbavis. Tahle
moznost tady bude vzdy, kdyz je budes pouzivat. Jedine co se da udelat
je bud pouzit jina hesla nez v /etc/passwd nebo pouzivat pro kontrolu
hesel treba NT. Nebo home adresare exportovat jen pro cteni. Nebo...

> Mozno by pomohlo pouzivanie one time password, napriklad balik s/key :)
to nevim jak by se s tim windozy vyrovnaly ;-) A urcite by se mnozi
uzivatele, kteri maji heslo ulozeno v pwl souboru nesttacili divit.

david kostal (kron na fi.muni.cz)
----+