Pripojenie na inet cez modem

Michal Kubecek kubecek na karlin.mff.cuni.cz
Sobota Červenec 26 11:56:35 CEST 1997

> mam nasledovny problem, ktory mnohych pobavy,ale mna nesmierne trapi :(
                                        ^^^^^^ tohle mne pobavilo vic :-)

> pripoj:
> ######
> #!/bin/sh
> user/sbin/chat -f /etc/ppp/pripoj.chat
  ^^^^^^^^^^^^^^

> sh: /etc/ppp/pripoj: Permission denied
> /etc/ppp/pripoj: user/sbin/chat: No such file or directory
>
> pritom ten chat je v /usr/sbin/chat :(

No prave, tak proc z 'pripoj' poustite 'user/sbin/chat' (viz. vyse :-))?

> Poradi mi niekto?Je niekde na inete popis pripojenia cez modem pre
> idividualnu machinu?Sitovani od x-myslik a.p. som cital.Mozno ze zle :((
> Vdaka.

Osvedcilo se mi PPP-HOWTO (napr. na Sunsite nebo kdekoli
jinde). Popis je velice podrobny a snadno pochopitelny.

                                         Michal Kubecek