Jak se cte stav DCD, DTR a pod z ttySx

Dan Ohnesorg, admin of POWER dan na feld.cvut.cz
Pondělí Červenec 28 12:58:44 CEST 1997

Nedavno se tady diskutovalo pouziti modulu DCF77 pro synchronizaci
casu na siti. Jeste predtim jsem pro neinet sit modul objednval a
dneska prisel. Ale vyskytl se problemek, jako typicky cimrmanista
jsem pohrdl vyzkousenym modulem a vybral si jiny, hezci. Jmenuje se
WT100, ma displej se zobrazenim casu a stavu prijmu a vlastni krysal
pro preklenuti vypadku prijmu. Stoji 394 Kc. Zasadni netuseny
problem je ten, ze na jeho vystupu neni DCF signal ala DCF, ale jiny
signal, ktery kazdou sekundu vysila cely casovy udaj taktovany
hodinami  s pulsy o delce cca. 10 ms. V prilozenem navodu navrhuji
cteni dat pomoci DCD (data) a DTR(clock). Nebude problem upravit dfcd
pro tento udaj, protoze obsahuje stejna data a navic stav baterie a
prijmu, ale nevim jak se v linuxu cte stav DTR a DCD na seriovem
portu. Uplne by stacil jeden radek s ukazkou toho read(....

diky
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Nekdy je rozumne o krok ustoupit, aby se prodlouzil rozbeh.