Problem v perlu

Jaroslav Benkovsky benkovsk na pha.pvt.cz
Pondělí Červenec 28 14:02:10 CEST 1997

Zdenek Mazanec wrote:

> Zdravim,
>  mam takovy problem : potreboval bych upravit rutinu v perlu (na webu
> bezici, standardne bastici data z formulare metodou post) tak, aby umela
> bastit i data metodou get (pro skok do skriptu primo linkem - bez
> formulare- s udaji za klasickym otaznikem)
> Jde to nejak ?
>
> Zdenek Mazanec
>
> P.S. jde mi o to, ze metody post a get - podle mych testu - posilaji data v
> odlisnem formatu ... a nejak se mi nedari otestovat, zda jsou data posilana
> pres post nebo pres get :-((((

Jakou metodou byla data poslana muzete zjistit testovanim
$ENV{"HTTP_METHOD"} - je tam GET, POST a pod.

Pri metode POST se data posilaji na standardni vstup procesu
Pri metode GET jsou v $ENV{"QUERY_STRING"}

Poridte si jinou knihovnu pro CGI, pokud tahle neumi i GET.

					Edheldil