NetMeeting pro Unix

Jaroslav Klaus J.Klaus na sh.cvut.cz
Pondělí Červenec 28 22:00:14 CEST 1997

On 28-Jul-97 Pavel Jezek wrote:
> Nazdar!
>
>       Nevite jestli existuje neco podobneho jako
> Microsoft NetMeeting ovsem pro Unix/Linux?
>
>               Diky
> ======                            ======  Pavel Jezek

Existuje neco, co je, podle me, o dost lepsi nez NetMeeting.
A navic to existuje nepomerne delsi dobu. MBone. Jak to chodi na Linuxu
nevim, ale na FreeBSD pry dost dobre. Ja sam to nemohu vyzkouset (alespon
zatim), protoze Novell, ktery je u nas na skole, toto neumi (a pochybyju ze
i MS neco takoveho zna). Vyzaduje to specialni routovani (Cisco to pry umi).
Jedou na tom pry ruzny porady (starty raketoplanu, ruzny konfernce a tak
podobne). Blize viz. AltaVista. Jsou tam i programy ruznych kanalu.
Bohuzel, co se tyce videa tak je na to jeste rychlost internetu asi mala (i
kdyz nekde uvadeji ze staci 100kb/s - kvalitu si nepamatuji).

Jarda
P.S.: Doufam, ze jsem moc nekecal. Jinak, ze by MS mbone neznal neni uplne
      pravda. Nekde jsem cetl, ze se v tom nejak placaj, ale vysledek byl
      v dobe, kdy jsem to cetl, nulovy.