Karta 3C90X & Slackware 3.2

Pavel Zdenek zdenek na math.feld.cvut.cz
Úterý Červenec 29 13:05:29 CEST 1997

On Tue, 29 Jul 1997, Pavel JANIK ml. wrote:

> Predpokladam, ze budete muset prekompilovat jadro a povolit CONFIG_VORTEX.
> Zrejme instalacni jadro slackwaru neobsahuje 3c59x.c ani jako modul...

Bohuzel jen to nestaci. Vortex jsou karty 3c59x, 3c90x jsou "Boomerang" a
jsou s nimi osklive problemy, zvlaste na 100Mb (viz mailing list
linux-vortex-bug na gsfc.nasa.gov) protoze 3COM zmenil jakousi timingovou
filozofii a DOSUD NEDAL k dispozici prislusnou dokumentaci, takze dvorni
dodavatel Linuxovych driveru pro sitove karty Donald Becker pracuje
metodou pokus-omyl. Podivejte se na jeho stranku
(http://cesdis.gsfc.nasa.gov/linux/drivers/vortex.html), nejnovejsi verze
je 0.42 a je uz "pretty stable". Pak opravdu staci pri "make config" jadra
povolit Vortex (3c59x) a prekompilovat.

Pavel Z.