Mgetty FATAL

Ing. Radek Andrš radek na indat.space.cz
Středa Červenec 30 07:23:46 CEST 1997

> Odesílatel: Egon Eckert <egon na www.capitol.cz>
> Proboha, kvalita linky, to snad ne. Rekl bych, ze to bude neco vaznejsiho -
> treba kernel bez podpory seriovych portu nebo tak neco. Nejlepe podivat se
> do zdrojaku mgetty... Jinak, kdyz napisete 'dmesg', je v tom vypisu neco
> jako :
>
> Serial driver version 4.13 with no serial options enabled
> tty00 at 0x03f8 (irq = 4) is a 16550A
> tty01 at 0x02f8 (irq = 3) is a 16550A
>
> ?
>
> Pak je samozrejme dulezite mit spravne polozky v /dev, ale nevim na jake
> [...]

Po zadani dmesg je tam presne takova zprava o ktere pisete, avsak my pouzivame
jeste 8-mi portovou kartu MOXA jejiz porty jsou zprovozneny v etc/rc.d/rc.serial jako:

# Uncomment only the first 4 lines for the Usenet Serial II board,
# and uncomment the first 4, 8, or all 16 lines for the
# Boca Board BB-1004, BB-1008, and BB-2016 respectively.
#
 ${SETSERIAL} /dev/cua16 uart 16550A port 0x100 irq 12
 ${SETSERIAL} /dev/cua17 uart 16550A port 0x108 irq 12
 ${SETSERIAL} /dev/cua18 uart 16550A port 0x110 irq 12
 ${SETSERIAL} /dev/cua19 uart 16550A port 0x118 irq 12
 ${SETSERIAL} /dev/cua20 uart 16550A port 0x120 irq 12
 ${SETSERIAL} /dev/cua21 uart 16550A port 0x128 irq 12
 ${SETSERIAL} /dev/cua22 uart 16550A port 0x130 irq 12
 ${SETSERIAL} /dev/cua23 uart 16550A port 0x138 irq 12

a o tech v dmesg nic neni.

A ta hlaska v %subj% se vyskytuje poze nekdy, jinak modemy vetsinou spojeni navazou.

Diky za kazdou pripominku

Radek Andrs
radek na indat.space.cz