CD R v Linuxu na siti

Petru epos na pce.fairnet.cz
Středa Červenec 30 12:06:16 CEST 1997

> jeste bych se chtel preptat, jestli nekdo mate zkusenost s provozem
> vypalovacky na Linuxu v siti. Slysel jsem nejake zvesti, ze je
> potreba behem vypalovaciho procesu stroj odpojit od site a tak podobne.
> Pry to ti, co to zkouseli, museli CD R radeji dat do nesitoveho pocitace,
> coz bych nerad.

U nas pouzivame CD-R HP 2x zapis 1MB cache, na serveru Linux,
P133,32MB. Na server jsou pripojeny 4 pocitace, vyuzivajici sambu,
mail, IP masquerade atd. Pali se z ISO filu, ktery je na zvlastnim
IDE disku. Vypalovaci proces ma nejvetsi prioritu. Zatim se nestalo,
ze by byl se zapisem problem.

> Co je na tom pravdy?
>
> Je problem zavisly na HW konfiguraci?
>
> Konkretni typ CD R jeste nevim, asi Yamaha, stroj by byl SCSI, DUAL 2*P
> 150 MHz, 64 MB a nebyl by asi v inkriminovane dobe prilis vytizen, stacilo
> by, kdyby byl schopen behem paleni prijmout mail etc.

Myslim, ze pro tento pripad by to melo bez problemu
fungovat.

Karel Petru, EPOS PRO, Pardubice
e-mail: "Petru" <epos na pce.fairnet.cz>