problem s kompilaci s gcc

Zdenek Pizl, Czech Agriculture University, Prague pizl na max.af.czu.cz
Středa Červenec 30 15:39:25 CEST 1997

Ahoj vsichni !

 problem je nasledujici :
 stvoril jsem opravdu big program (cca 200kb zdroju) a od urciteho
okamziku mi pri jeho behu nastavi SEGMENTATION VIOLATION na naprosto
neuveritelnych mistech (printf("Ahoj svete\n);) musim rici, ze tohle se
deje i pri spusteni kdy VUBEC nepracuji s pameti a kdyz tak akorat
inicializuju ukazatele na NULL

proste o hlasi chybu a to predevsim a vlastne pouze v __libc ....

Tak se ptam :
 nejsou v gcc a prislusnych knihovnach na SARAH linuxu nejaky mouchy

tenhle dotaz jsem vypustil po tydenim zkoumani sveho kodu, jediny co jsem
zjistil, je ze tato situace zacala nastavat po pridani prekladovych
tabulek pro kodovani cestiny (jsou implementovany jako pole retezcu
konstantni delky)

nejaky napad ????
			"    Zdenek Pizl (Corp. yA)   "
			"    pizl na talk.af.czu.cz      "