im.bit a udalosti od souboru ?

Petr Snajdr snajdr na pvt.net
Středa Červenec 30 15:49:56 CEST 1997

Jaroslav Benkovsky wrote:

> sam
> privedl
> videt
> novy
>
> IRIX5.3$ man fam

Aha, ale jak to udelat na Linuxu nebo jak to vubec obecne udelat na
unixu ?

fam nebo jeho obdobu pro linux neznam a i kdyby slo primo o fam an Irixu
tak je to
damon hodny odstreleni ( a, mu neverim, ze v nem nejsou diry, b, me
stve, ze si otevre inet port c, primo v IRIXu netusim jak  zablokovat
pristup na nektere porty viz. firewalling na Linuxu ). Kazdopadne bych
dal prednost nejakemu bezpecnemu reseni, ktere se nebude vystavovat
komukoliv na Net. :-(

S pozdravem
  Petr Snajdr