KOMPILACE, GCC PODRUHE

Zdenek Pizl, Czech Agriculture University, Prague pizl na max.af.czu.cz
Čtvrtek Červenec 31 15:13:22 CEST 1997

Mozna jsem trochu off topic a unavnej ale

podival jsem se na knihovny co to pouziva a kde to presne vytuhne :

/lib/libc.so.5.3.12
/lib/ld-linux.so.1

a ted mi nebudete verit, tuhne to na radku return(ret), kde ret je signed
long definovany na zacatku funkceto se mi zda naprosto absurdni, zvlast
kdyz to vytuhne v __libc_free(), uznavam ze  se tam s vysokou
pravdepodobnosti volaji destruktory mych slavnych objektu, kde si hraju s
alokacema (odalokovaT NAALOKOVANY POLE CHAR jeste svedu:-), ale to by pak
muselo padat i pod WIN$hitem a nebo DOSem,
kompilator Watcom 10.5 C/C++ ale tam ani nahodou ??

tak teda nevim

			"    Zdenek Pizl (Corp. yA)   "
			"    pizl na talk.af.czu.cz      "