problem s kompilaci s gcc

Zdenek Pizl, Czech Agriculture University, Prague pizl na max.af.czu.cz
Čtvrtek Červenec 31 15:19:14 CEST 1997

On Thu, 31 Jul 1997, Matus Uhlar wrote:

> In cz.comp.linux was written by Zdenek Pizl, Czech Agriculture University, Prague <pizl na max.af.czu.cz>:
> ->  stvoril jsem opravdu big program (cca 200kb zdroju) a od urciteho
> -> okamziku mi pri jeho behu nastavi SEGMENTATION VIOLATION na naprosto
> -> neuveritelnych mistech (printf("Ahoj svete\n);) musim rici, ze tohle se
> -> deje i pri spusteni kdy VUBEC nepracuji s pameti a kdyz tak akorat
> -> inicializuju ukazatele na NULL
>
> skusili ste to rekompilovat ?
 a kolikrat :-(

> alebo zeby tu ? kam boli pridane ?

 no vytvoril jsem pro ne spolecne s obhospodarovacima funkcema
samostatny modul, kterej prilinkuju spolecne s ostatnima to vyslednyho
ELF kodu. Chci upozornit, ze to tuhne aniz bych volal jakoukoliv funkci
pracujici s tema tabulkama - viz gcc podruhe v konferenci

			"    Zdenek Pizl (Corp. yA)   "
			"    pizl na talk.af.czu.cz      "