KOMPILACE, GCC PODRUHE

peak na kerberos.troja.mff.cuni.cz peak na kerberos.troja.mff.cuni.cz
Čtvrtek Červenec 31 16:46:39 CEST 1997

On Thu, 31 Jul 1997, Zdenek Pizl, Czech Agriculture University, Prague wrote:

Oops. Omlouvam se za predchozi mail, ktery jsem omylem odeslal, aniz jsem
tam napsal, co jsem tam napsat chtel.

> a ted mi nebudete verit, tuhne to na radku return(ret), kde ret je signed
> long definovany na zacatku funkceto se mi zda naprosto absurdni, zvlast
> kdyz to vytuhne v __libc_free(), uznavam ze  se tam s vysokou
> pravdepodobnosti volaji destruktory mych slavnych objektu, kde si hraju s
> alokacema (odalokovaT NAALOKOVANY POLE CHAR jeste svedu:-), ale to by pak

Objekty? __libc_free()? Tak to bude nabourany heap. Nejspis se nekde
prepisuje pamet. Od toho tady mame veci jako Electric Fence (nebo Purify
za hodne $$$, jenomze nemaji Linuxovou verzi :/). Nebo jine programovaci
jazyky nez c/c++. ;)

> muselo padat i pod WIN$hitem a nebo DOSem,
> kompilator Watcom 10.5 C/C++ ale tam ani nahodou ??

Interni struktury, ktere Watcom pouziva pro budovani heapu jsem nezkoumal
(mel jsem s Wokny & jmenovanym kompilatorem spoustu jinych problemu, nez
abych mel cas se takovymi vecmi zabyvat :/), ale nepochybne jsou jine, nez
jake pouziva linuxove libc, takze je to srovnavani jablek s hruskami.

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)