Problem s rootdisketami pod SlackWare

Radim Kolar hsn na cybermail.net
Pondělí Červen 2 11:01:12 CEST 1997

>Dobry den. Dnes jsem se dal do instalace OS LINUX SlackWare 3.0.0.
>Po nacteni Bootavaci diskety si vyzada Rootdisketu. A tady je problem
>Linux vypise, ze GZIP Header neni korektni.
image root diskety se nesmi rozpakovat gzipem, pokud je rozpakovana musi se na prvni diskete
napsat LILU neco jako mount root=/dev/fd0 viz RTFM

Dale vypise mnoho hlasenio "Spatnych sektorech".
neni to 1.2 image nahrana na 1.4 disketu ? Pokud neni rootdisk zpakovan pak ma jadro spadnout
s hlaskou VFS: cannot mount root.

>Dalsi problem je vsak ten, ze ty diskety nejdou zpet preformatovat na FAT.
zkusil jsem to pod OS2 a normalne to jde. pod Dosem by to melo jit taky format a: /u

Radim Kolar (hsn na cybermail.net)                    [Team OS/2]
NETMAG - alternativni sitovy tydenik -> http://194.212.98.5/
mozno odebirat tez postou -> poslete mi msg. se Subj: subscribe netmag
FidoNet: 2:423/66.111 , CM
PGP Encrypted e-mail accepted and preferred, mail with subject SEND PGPKEY