lokalni sit

Radek Majer Radek.Majer na micos.cz
Pondělí Červen 2 13:01:28 CEST 1997

Vitecek Michal wrote:

>  Dobry den,
>
>  Mam takovy problem, na koleji mame lokalni novelovskou sit, ktera
> neni
> pripojena k internetu. Chtel bych nejak nakonfigurovat svuj pocitac,
> kde
> mi bezi linux tak, aby se ostatni lidi na nej mohli "natelnetit".
>  Jak mam nakonfigurovat gateway, netmask, ip adresy atd ?

Zvolte si napr. sit s IP adresama 192.168.5.x, (pokud jiz nejakou sit
nepouzivate), je to jedna s 255 testovacich siti, ktere se pouzivaji jen
pro potreby lokalnich siti. Maska teto site je 255.255.255.0 a gateway
vubec nepotrebujete, protoze nejste spojeni s jinymi sitemi.
Pokud jiz sit pouziva TCP/IP tak se zeptejte administratora at vam
prideli IP adresu pro vas pocitac.