mgetty: nerozlisi fax od dat ?

Pavel Zdenek zdenek na math.feld.cvut.cz
Pondělí Červen 2 16:20:48 CEST 1997

Dobry den,

snazim se tu rozchodit mgetty+sendfax-1.0.0, zatim pouze pro _prichozi_
provoz. Je-li v mgetty.config "modem-type data" modem se poslusne chova
jako datovy a spousti shell definovany v login.config. Ja bych ovsem chtel
aby umel prijimat i faxy, coz by se podle dokumentace melo zajistit
"modem-type auto", pricemz "there is no way to tell mgetty to use _only_
fax mode and refuse data calls with this option".

Podle tty logu ovsem mgetty zacne do modemu nekompromisne cpat Class 2.0
prikazy a ten je z nich nanejvys zmaten (patricny kus logu muzu dodat).
Kdyz jsem to omezil na "modem-type cls2", faxovy prijem probiha v pohode,
ale jedina reakce na pokus o datovou komunikaci je zapis v logu
"found action string: ``+FHNG:''" a "failed A_FAIL", coz podle mne
znamena, ze spokojene zustal u faxoveho carrieru.

Nepomohlo ani pridani radku do mgetty.config podle Doeringova
troubleshootingu "  answer-chat "" AT+FAA=1;A CONNECT \c ". Podle
inicializacniho vypisu je "fax-only = FALSE". Ze by to neumel rozlisit sam
modem se mi nechce verit, na AT+FAA=1 odpovida OK a je to externi Microcom
DeskPorte 28.8C. Ktery Fax Class vlastne umi jsem se v dokumentaci
nedocetl, na "AT+FCLASS=?" odpovida "0,1,2,80" a to jsem nikde nezjistil,
co znamena to "80".

Delam neco spatne nebo mam napsat Doeringovi ? :-)

Pavel Zdenek