Stara konference (was Re: Nastavenie dial-up)

Martin Furak furak na psgnetzv.sk
Pondělí Červen 2 22:00:45 CEST 1997

> 	Nevim, jestli stara konference (na infnw.upol.cz nebo tak nejak)
> jeste existuje.
>
> -Yenya

Dobry den,
stara konferencia stale existuje.(Aj adresa je spravna).Sudim podla toho,ze
posledny subor v archive je 0497 a je tam skoro vsetko od 0795.Chyba 07 a
0896 (skoda) Mozno by stalo za to previest aj tieto "stare" prispevky na
muni.cz resp.upozornit na existenciu tohoto archivu.
Ja som sa prihlasil asi pred 14 dnami do "starej " konferencie, ale
listserver tam stvara "podivne veci".Prispevky dostanete len ako odpoved na
vasu otazku a to vam listserver posle este kopu chybovych hlasok o
nemoznosti dorucit vas mail tomu ci onomu subscribentovi. Pokus o kontakt s
postmasterom bol neuspesny. Neodpovedal.Asi je to tam bez spravcu.Podobne
je to aj s niektorymi inymi konferenciami na tomto listserveri.

Martin