Samba server nezachovava velikost pismen

Pavel Hanak hanak na ns.brailcom.cz
Úterý Červen 3 16:31:03 CEST 1997

On Tue, 3 Jun 1997, Pavel Just wrote:

> Zdravim priznivce Linuxu !
>
>     Nainstaloval jsem Samba server a pripojil si disk k Win95.
> Jenze ouha. Pri vytvoreni noveho adresare mi W95 oznami, ze ke slozce
> nebudu mit pristup a taky ho nemam.  Nastaveni v smb.conf je nasledujici :

Myslim, ze problem spociva v necem jinem. Samba totiz velikost pismen
urcite zachovava. Hlaseni, o kterem se zminujete, je typicke pro
situaci, kdy vytvarite adresar pomoci Pruzkumnika W95.
Ten totiz naprosto hloupe nejprve vytvori adresar "Nova slozka" (vcetne
hacku a carek) a pak se ho snazi prejmenovat. Jestlize ale Samba
nepodporuje ceske znaky, tak se tento adresar sice vytvori, ale je
okamzite pro W95 nepristupny.
Reseni spociva ve spravnem nastaveni "valid chars" v smb.conf.
Nedavno (snad pred mesicem) se tady tento problem probiral, takze v
archivu konference je mozno nalezt postup, jak spravne nastavit polozku
"valid chars".

Pavel Hanak
Brailcom, o.p.s.
Vysehradska 3/255, Praha 2