Novell pod DOSEMU

Robert Myska myska na prfoptnw.upol.cz
Úterý Červen 3 16:09:38 CEST 1997

Dobre den !

Chtel bych rozchodit Netware 4.1 pod dosemu, a nejak se mi
nedari dobrat se konecneho uspechu.
Konfigurace je jadro 2.0.30, distribuci Debian 1.3, dosemu 0.66

Zatim mi funguje:

a/ v linuxu namountovat novellovske svazky pres ncpfs a v dosemu
   je pak namapovat pomoci lredir
   Je to funkcni na pristup k datum serveru, ale neni to
   skutecne pripojeni.

b/ v jadre mam IPX podporu, v dosemu.conf ipxsupport on, takze by
   teoreticky melo stacit spustit vlm.exe a pojechali.
   To take funguje, dostanu plnohodnotne NDS pripojeni - ale jenom
   kdyz spoustim dosemu jako root (vsechno je ok, jenom syslogd
   vypise nekolikrat na konzolu 'IPX: socket is bound.'). Jako
   obycejnemu uzivateli mi vlm po spusteni vypise, ze nemuze otevrit
   IPX sockety (setuid dosemu jsem udelal).

Poradi mi nekdo ?
Diky
                   Robert Myska

Robert Myska                        [ myskar na risc.upol.cz ]
Joint Laboratory of Optics, Palacky University, Olomouc, CZ

The aggregate intelligence on this planet is constant.
The population, however, is growing.