Problemy pri instalacii 2.1.42

Jan Svarc svarc na ccsun.tuke.sk
Středa Červen 4 08:59:49 CEST 1997

	Nazdar.

	Potrebujem malu pomoc, uz ma z toho fakt boli hlava.
	Stiahol som si dakde z muni.cz slakware 2.1.42, sadu a, bootdisk a
rootdisk image. Vytvoril som diskety a podho instalovat (pre upresnenie i386 a
SCSI disk s AIC6250EL cartou). Lenze skoncil som pri inicializacii pci, co
nemam a preto som bol nuteny stiahnut zdrojaky jadra a kompilovat. Vsetko
sa zdalo v poriadku, az na to, ze ked som dal jadro na disketu a isiel bootovat
ukazalo sa mi cosi taketo:
scsi : detected 1 SCSIdisk total.
SCSI device sda: hdwr sector=512bytes. Sectors=235520 [115MB] [0.1GB]
Partition check:
   sda: sda1 sda2 < sda5 sda6 >
VFS: Cannot open root device 03:06
Kernel panic: VFS: Unable to mount root fs on 03:06

	Poradte, co s tym mam robit? Chcem nainstalovat okliestenu verziu
linuxu na partition 2 - sda2, lebo na sda1 mam DOS.

--
                                 Jan Pacho Svarc

EOL (End Of Letter)
Name:   Jan Pacho Svarc
E-mail: svarc na tuke.sk
Work:   B. Nemcovej 3            Privat: sorry, ale doma chcem mat klud
        04200 Kosice
        +421-95-6332729 kl. 60
REOL (Real EOL)