perl, cgi - konverzia info->html, uprava skriptu

Radoslav BENDIK bendik na sophia.dtp.fmph.uniba.sk
Středa Červen 4 21:47:41 CEST 1997

Zdravim ...

Chcel som najst (aj som nasiel) cgi-script, ktory konvertuje tex-info subory
do html - vola sa "info2www" (najnovsiu verziu, co som nasiel, je 1.2 z roku
'94). Problem je v tom, ze nepocita s tym, ze info subory su na nasom stroji
zogzipovane (usetri sa miesto ..)

Chcel som (a pokusil sa) script zmenit, ale akosi sa mi to nedarilo ===>
Potrebujem perlovskeho profesionala! Ma niekto chut a cas sa s tym pohrat?
Alebo vie niekto o novsej verzii, resp. niecom podobnom?

bye,
	rado b

p.s. A kde to rastie? Tu:
     - http://sophia.dtp.fmph.uniba.sk/~bendik/soft/info2www.tgz
     - alebo v Altaviste zadat string `info2www', hned prve odkazy ..
     - pripadne na poziadanie poslem mailom (asi 12kb .tgz)

p.p.s. viem este o nejakych info -> html konvertoroch (info2html,
       texi2html), ale tie neboli on-line ..

|     /~~\     /  _/       e-mail    Radoslav.Bendik na st.fmph.uniba.sk      |
|    ( (_/    /    \       url   http://pascal.fmph.uniba.sk/~4bendik      |
|     \ ado  (   __/endik, student 3ftf, MFF UK Bratislava, Slovensko      |
      /