tar.gz->rpm v RH4.1?

Martin Furak furak na psgnetzv.sk
Čtvrtek Červen 5 09:23:55 CEST 1997

Dobry den,
mam dilemu:)Ak chcem pouzit niektore programy,ktore su "tar.gz" staci ich
"vybalit" a instalovat napr. make install, alebo by som ich mal prerobit (a
ako?) na rpm a az potom instalovat prikazom rpm -i ? Zaujima ma to preto,ze
na mojom distribucnom CD je niekolko programou prave vo formate tar.gz a
nie ako rpm.
Snazil som sa nieco docitat,ale asi neviem kde hladat:(  Preluskal som cely
archiv konferencie,ale nic konkretne som nenasiel.
Poradi niekto ako je to v RH?.Musia sa tu instalovat len rpm,alebo nie?

Vopred vdaka.
Martin
Home:  Martin Furak  Gagarinova 2432/101
           960 01 Zvolen S l o v a k i a
E-mail: furak na psgnetzv.sk  Phone:+421 0855 23134