Smerovani posty pro domenu.

Jan Prikryl prikryl na cg.tuwien.ac.at
Čtvrtek Červen 5 13:06:17 CEST 1997

> Date: Thu, 5 Jun 1997 12:47:06 +0200 (MEST)
> From: Libor Jungbauer <datacom na datacom.anet.cz>
> To: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject: Smerovani posty pro domenu.

> mam jenom zakladni dotaz. Snazim se zatim lokalne provozovat Linux
> jako mail server a DNS server. Posilani posty funguje, ale v e-mail
> adrese musi byt jmeno pocitace (user na pocitac.domena.cz). Hraju si s
> MX zaznami i s IDA konfiguraci (mailertable), ale nepodarilo se mi
> mail server prinutit, aby i postu pro user na domena.cz predal sam
> sobe.

Nevim presne, jak je to v IDA sendmailu, ale ciste pro sendmail
existuje trida "Cw", do niz se sendmailu uvadi, pro ktere
stroje se ma posta dorucovat lokalne. Rozsirenim Cw (v IDA na
to snad bude nejake makro) na

	Cw localhost blabla blabla domena.cz

zajistite, ze na danem stroji se bude lokalne dorucovat i posta
poslana na adresy @domena.cz

P.S. Jestli bych mohl (doufam, ze nejen za sebe) poprosit,
odradkovavejte maily natvrdo a nespolehejte se na svuj postovni
program - prislo mi to co odstavec to jediny radek.

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl na cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
             Vienna University of Technology, Austria