Smerovani posty pro domenu.

Jan Prikryl prikryl na cg.tuwien.ac.at
Čtvrtek Červen 5 16:07:27 CEST 1997

> Date: Thu, 5 Jun 1997 15:34:06 +0200 (MEST)
> From: Libor Jungbauer <datacom na datacom.anet.cz>
> To: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject: RE: Smerovani posty pro domenu.

> Dik moc za radu. Skutecne to funguje pro lokalne prihlaseny uzivatele.
> Ja jsem se ale spatne vyjadril. Lokalne jsem myslel na lokalni siti pro
> uzivatele, ktery maj na PC svyho postovniho klienta a to nefunguje.

Ted jsem trosku zmateny ... kdo jsou ti uzivatele, kteri maji na PC sve
postovni klienty? Predpokladal jsem, ze to jsou lidi, kteri ze sych
Windows ci ceho ctou postu pres POP ci IMAP na danem postovnim stroji
a lze jim na nej tedy dorucovat postu. Nejak se mi dneska zase zadrhavaji
myslenky ... jak to je?

> Dostavam nasledujici chybu:
> 451 MX list for domena.cz points back to pocitac.datacom.cz:
> No such file or directory.

Hlaska "451 MX list for domena points back to pocitac.domena"
znamena, ze sendmail na stroji pocitac.domena obdrzel postu zaslanou
na adresu uzivcatel na domena, nepochopil, ze si ji ma nechat u sebe
a snazi se ji preposlat _dale_ a hleda, komu by mel postu
pro danou domenu forwardnout a nachazi sebe. Stava se to v momente,
kdy mate MX zaznam, ale nemate spravne nastavenou tu tridu "Cw".

Mate mne to "No such file or directory" ... v zivote jsem to nevidel,
tu hlasku, mozna by to ale mohlo byt chybejici /etc/sendmail.cw?

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl na cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
             Vienna University of Technology, Austria