Problem se SSH

Zdenlk Mazanec bluehawk na lucy.troja.mff.cuni.cz
Pátek Červen 6 11:04:04 CEST 1997

> :  po upgradu na RH 4.2 mi prestal chodit ssh server. Toz jsem ho
> : odinstaloval, vymazal soubory, ktere rpm nesmazlo a nainstaloval znova.
Pri
> : instalaci ale zarval :
> : Your public key has been saved in /etc/ssh_host_key.pub
> : pamconfig: --add no longer supported.
> :           ssh needs updated pam support for /etc/pam.d/ directory
> : Diky za pripadne napady.

Diky za radu se ssh-1.2.10 (tusim). Skutecne je to tak, tato verze funguje.

Stejne to byla mila hlaska ssh potrebuje nove pam :-))) A pritom bylo
potreba nove ssh :-)) Pak verte pocitacum.
Nemohla by se verze 1.2.20 objevit i na sunsitu (pokud tam je, tak je pekne
zastrcena, neni ani v mirroru ftp.redhat.com ani jsem ji nikde neobjevil v
/OS/Linux...) ?
Z.M.