WaveLAN diags

Petr Herman Petr.Herman na lfmotol.cuni.cz
Pátek Červen 6 11:32:54 CEST 1997

Dobry den,
v Linuxovem routeru mame v kernelu 2.0.27 zakompilovanou podporu
pro WaveLAN kartu. Bohuzel ve wavelan.c neni uvedeno, o jakou se
jedna versi. Na druhe strane bezdratoveho spojeni je WavePOINT.
Kdyz mito Linuxu nabootuju DOS a bezim firemni diagnostiky, spojeni
je 'Acceptable'. Ale po nabootovani Linuxu nepingnu ani packet.
Dostal jsem RPTP (WaveLAN Point-to-Point Diagnostics v. 1.00 beta)
ktera bezi pod DOSem na strane WavePOINTu, ale na strane WaveLANove
karty predpoklada nejaky novy ODI nebo NDIS driver, ktery tu
on-line diagnostiku podporuje. No, a s tim si pod Linuxem asi moc
neskrtnu :-(

Z HOWTO-wavelan ani wavelan.c se mi nepodarilo vycist, jestli
ten linuxovy driver tu on-line diagnostiku podporuje. Takze se
tazi, nevi to nekdo, pripadne jaky diagnosticky postup mohu
s tim Linuxem pouzit? ifconfig se tvari O.K., az na to, ze prijatych
paketu je 0. Co s tim clovek muze dal delat? Ma s tim nekdo nejake
zkusenosti? Pripadne muze se ozvat aspon nekdo, kdo ten WaveLAN
od Lucent Technologies (byvale AT&T) pouziva?

Apropos: na jakem URL se da nejlepe najit, jaka podpora HW v jake
versi kernelu je? Pres
	http://www.fi.muni.cz/linuxdoc/devel.html.Windows-1250
jsem se dopracoval az k
	http://cesdis.gsfc.nasa.gov/linux/drivers/index.html#ISA