Programovani X-ech (toolkity)

Ondrejicka Stefan ondrej na idata.sk
Pátek Červen 6 14:45:57 CEST 1997

On Fri, 6 Jun 1997, Pavel Voch wrote:

> Dobry den,
>
> zacal jsem programovat v X-ech. Trochu jsem si Vyzkousel knihovnu
> XtIntrinsics a Athenu. Je mi jasne (uz ze struktury pripravku), ze
> Athena byla vytvorena spise jako priklad toolkitu nez neco pro bezne
> pouziti.
>
> Proto bych byl rad kdybyste mohli podelit se svymi zkusenostmi s jinymi
> NEKOMERCNIMI toolkity.
>
> Napiste prosim co pouzivate a proc prave to.
Ja som sa podobne ako Vy rozhodoval co pouzit pri programovani v X-kach.
Skusal som Athenu, Tcl/Tk, FWF a Motif. Nakoniec to dopadlo tak, ze som si
zacal pisat vlastny widget set. Ten som pouzil pri pisani mirrorovacieho
programu pavuk. Ked mate zaujem mozete sa pozriet na zdrojaky :
ftp.idata.sk:/pub/unix/www/pavuk-0.2pl1.tgz. (dobra sprava pre tych,
ktorym pavuk nefungoval v X-windowsoch pri pouzivani fvwm* uz som to
viriesil) Je tam toho zatial iba toklo co som potreboval v mojich
programoch, ale po statniciach sa pustim do tvrdeho pisania a planujem to
dost rozsirit. Ak to budete stahovat pockajte prosim do vecera, ked linku
nebudeme potrebovat pri praci.

	Stevo.	ondrej na idata.sk