Znovu HELP HELP accounting portu

Radek Andrš radek na indat.space.cz
Pátek Červen 6 15:43:56 CEST 1997

> vi nekdo neco o mereni objemu prnesenych dat pres urcitou IP ???
ja bych zapnul IP accounting v jadre a pomoci ipfwadm nastavil pozadovana
uctovaci pravidla (viz man, jak jinak ;> )

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)

Velice dekuji za odpoved,
jiz jsem to zkousel ale takhle mi server neni schopen merit data, ktera sla z pracovni stanice primo na
router (externi).
Na pozadani mohu sdelit podrobnost (IP, netmasky ....)
Ted pozivam net-account, ale ten to taky neumi merit na tom externim routeru - meri mi akorat celkovy
provoz, ktery jde ven  na cele siti. Pak to filtruju grepem ..... atd.

Dekuji
Radek Andrs
radek na indat.space.cz