Na co je hardwarovy router ?

Pátek Červen 6 21:11:32 CEST 1997

> to je sice pravda, ale ak zobereme HW router ako specializovane zariadenie
> porovnavane z zostavou router linux na PC tak HW router by mal mat lepsi
> pomer cena\vykon ....

Ja bych videl hlavni vyhodu ve spolehlivosti.
Takova cerna skrinka vetsinou netrpi padem disku, chybami SW a tak...
Takze do firmy, kam pouze dochazim, doporucuji HW router,
u nas ve skole (kde to okopavam) mi to prijde jako vyhozeny penize,
kdyz Linux muze delat spoustu dalsich uzitecnych veci za stejnou cenu.

IMHO: Zalezi, kde to ma lezet a co od toho ocekavate.

                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz