Stranky o GNU

Jan Hubicka hubicka na horac.ta.jcu.cz
Pondělí Červen 9 10:18:57 CEST 1997

Dobry den,
Pres vyken jsem cely text zbavil velkeho mnozstvi preklepu a nepresnosti.
Dekuji vsem, kteri napsali a pomohli mi najit nektere chyby.
Prosim piste dalsi poznamky a pripominky.
nova verze je bud v HTML podobne na
http://www.ta.jcu.cz/lang/cz/gnu/gnu.html
nebo v ostatnich formatech(txt,latex,ps atd) na
ftp://ftp.ta.jcu.cz/pub/linux/hubicka/gnu/gnu-1.2.tar.gz
a jeste kratky seznam zmen:
     * _Verze 1.2_
     * Prosel jsem text korektorem preklepu
     * Cely text jsem si vytiskl, peclive prosel a opravil nektere dalsi
       chyby
     * Pridan tento seznam.
     * Dodelany tvrde mezery u predlozek.
     * Opraveny nektere preklepy.
     * Sformatovana GPL
     * Dalsi drobne zmeny v casti: co to je GNU?
     * Byla rozsirena cast o Hurdu.
     * Upravy doporucene panem Milanem Zlamalem:
          + Prvni odstavec byl prepsan tak, aby lepe odpovidal GNU
            manifestu
          + Cele jsem to znova precetl a pokusil se prepsat jazyk, ktery
            jsem pouzil do cestiny.
          + Byla vypustena cast o LPF a Communications Decency Act,
            protoze nemaji primy vztah ke GNU. Mozna pozdeji pro ne
            udelam zvlastni kapitolu.
          + Cast o dvou komunitach (Linux, GNU) jsem ponechal, protoze to
            dle meho nazoru docela vystihuje obsah clanku LINUX-GNU od
            RMS, kde se o Linux komunite mluvi take.
          + Byla dodana poznamka o debianu v casti o komercnich firmach
            spolupracujici s GNU
          + GNU public licence -> General public licence
          + Popsano 'M' v RMS
          + Vypusten odstavec o XEMACS
          + V casti o TeXu zmenen dobry vysledek na obstojny, a rozsizena
            cast o texinfu a dalsi drobne upray.
          + Vypustena zminka o GNU chess protoze nejsou dost dobre.
          + Dodan dalsi vyklad jmena EMACS - Escape Meta Alt Control
            Shift
     * _Verze 1.1_
     * Opraveny nektere preklepy a dodelana moznost kompilace textu do
       minimalni, stredni a plne verze.
     * _Verze 1.0_

Honza
                   Have you browsed my www pages? Look at:
                       http://www.paru.cas.cz/~hubicka
      Koules-the game for Svgalib,X11 and OS/2,  Xonix-the game for X11
      czech documentation for linux index, original 2D computer art and
              funny 100 years old photos and articles are there!