StarOffice (was Re: <?KOMERCE?>Novy infomagic, Caldera)

Jan Prikryl prikryl na cg.tuwien.ac.at
Pondělí Červen 9 10:21:26 CEST 1997

> Date: Mon, 9 Jun 1997 09:04:56 +0200 (MEST)
> From: "Mirek Ludvik k175 t.4942" <ludvik na fsv.cvut.cz>
> To: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject: Re: <?KOMERCE?>Novy infomagic, Caldera

> Ted to zni jeste lip. A co import a export z/do M$ Office?

Mno ... mozna delam neco spatne, ale vyzkousel jsem asi deset souboru,
ktere jsme ja a mi kolegove vytvorili ve Wordu (v6 na Macintoshi, neco
z WinNT vytvorene mne neznamou verzi Wordu). Na vsechno mi StarOffice
hlasi, ze to neni Wordovsky dokument. Jenze pri nacitani Wordoskych
veci nabizi StarWriter pouze typ "MS WinWord 6.0", coz mne nakonec
privedlo na myslenku, ze 6.0 z Maca zrejme neni to same a ze ty
ostatni dokumeny jsou mozna psane ve Wordu97 nebo tak ... smula.

Co se exportu tyka, umi StarWriter udajne jak RTF, tak MS WinWord 6.0.
Netestoval jsem to.

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl na cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
             Vienna University of Technology, Austria