Programovani X-ech (toolkity)

Michal Srnec srnec na nepa.cz
Pondělí Červen 9 17:02:13 CEST 1997

Milan Zamazal wrote:

> [...]

Milane prosim Te...
mohl bys mi poradit nejaky filtr, ktery by Tvoje zpravy prevedl
na neco citelnejsiho? Ne ze by se mi tvoje czesztina nelibila, ale
prece jen... Pouzivam Netscape a jedine co jsem tu
objevil je moznost presmerovat postu od urciteho uzivatele
do TRASH bez cteni. Tento filtr mi sice pripada dostatecny
pokud zni zadani odstranit Tvou czesztinu ze sve posty, ale pokud
je zadani precist si Tvou postu, tak je asi prilis obecny.

Poradis mi, co s tim?

Dik, M.

P.S.: Uz jsme se prestehovali, kolaudacni sachy budou
nekdy koncem srpna nebo zacatkem zari, pozvanka Ti
jeste prijde.
\ Michal Srnec  (+420)(+5)41 321 211 \     _         ______ |
 \ Nepa, spol. s r.o.                 \  /   \___-=0`/|0`/__|
  \                  SHARP distributor \_\          / | /    )
  / Purkynova 45                       /  `/-==__ _/__|/__ -|
 / 612 00 BRNO, Czech Republic        /   *             \ | |
/              E-mail: srnec na nepa.cz /                   (o)