Programovani X-ech (toolkity)

Vladimir Myslik xmyslik na smrt
Úterý Červen 10 03:57:12 CEST 1997

In article <Pine.ULT.3.91.970609161915.18204A-100000 na pol.upce.cz>, you wrote:

>Ahoj,
>dobra knihovna jsou Xforms.
>Daji se stahnout na ftp://sunsite.ms.mff.cuni.cz/X11/Toolkits/xforms
>
>	S pozdravem Ondrej.Kolonicny na upce.cz

Mam docela dobre zkusenosti s gtk. gtk (gimp toolkit) je free knihovna
ktera je pouzita v devel. verzi gimpu. Je dost jednoducha na programovani a jsou
tam nejaky priklady. Jeden clovek  k tomu pise builder, jmenuje se gubi.
Ta knihovna je sice v C, ale C++ program s ni krome jedineho odstranitelneho problemu
v pohode linkuje

 Vladimir Myslik
(if you experience delivery problems replying my mail, try the addresses below)
mailto:xmyslik na cslab.felk.cvut.cz , mailto:xmyslik na cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik