Na co je hardwarovy router ?

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Úterý Červen 10 09:16:49 CEST 1997

On Mon, 9 Jun 1997, Martin Mares wrote:

>    Ano, ale napriklad na typicky dialup server vubec nejsou potreba
> sync porty a async karty se daji sehnat podstatne levneji (DigiBoard, MOXA, ...)

Za kolik se da sehnat - rekneme 8 port karta (full modem support - 8 dratu)
Muzete se ozvat se svymi zkusenostmi ? Ja vim o kartach CYCLADES ktera
stoji (ve vyse uvedene konfiguraci) asi 10 000 bez dane. Kdyz jsem se
pidil po jinych znackach, tak jsem narazil na DigiBoard za zhruba stejne
penize. Kdo znate nejakou async kartu vyse uvedenych parametru za cenu pod
10 000 ? (myslim hodne pod 10 000).