Na co je hardwarovy router ?

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Úterý Červen 10 09:22:12 CEST 1997

On Mon, 9 Jun 1997, Leos Bitto wrote:

> Rad bych podotknul ze mezi low-end routery to Linux (ci nejaky podobny
> system - FreeBSD apod.) zcela jasne vyhrava. Nedavno jsem pripojil
> pocitacovou sit jedne firmy (cca 30 pocitacu) k Internetu (pevna linka s
> modemem 28,8 kbps) pomoci 386DX/40, 8 MB RAM, 120 MB HDD. Byl to pocitac

Za 'starych dobrych casu' nam tu behalo PC AT/16Mhz 512 kB RAM a routovalo
mezi 4-mi ethernet kartami a dvema seriovymi porty 19200 kbs (obycejne
porty) k nasi plne spokojenosti. (bezel na nem PC router). Max.  propustnost
mezi ethernety asi 2 Mbit/s - tedy nebyla to zadna slava, ale vzhledem k
tomu ze ta 'dulezita linka' (ta do internetu) mela 19200 kbs , to uplne
stacilo.