DNS na privatni siti

Vlastimil Cudek vlasta na gity.cz
Úterý Červen 10 09:55:14 CEST 1997

Dobrej den,
 mam maly dotaz okolo DNS na lokalni siti. Mam asi nasledujici topologii
site:

            +--------+         +--------------------+
            |  DNS 1 +---------+ FW-IP masq. a DNS2 +--- Internet
   Lokalni sit, nereg. addr.            ||    Internet adresy

DNS 1 - je lokalni DNS, je zde priv. domena (nazev: xxx.priv )
DNS 2 - je moje DNS na Internetu, ktere obstarava registrovanou domenu
Oba stroje jsou Linuxy

Dotaz zni, jak nastavit oba stroje tak, aby DNS 1 poskytovalo i preklad
pro Internetove adresy, a DNS 2 melo na starosti jen Internet ?
O DNS uz neco vim, ale nedari se mi nastavit prave to DNS 1 na privatni
siti tak, aby melo vubec poneti i o Internetu.

                                                        Vlastimil Cudek