konfigurace linuxu.

Jan Kebrle - Albion mort na praha.tourweb.cz
Úterý Červen 10 09:37:09 CEST 1997

Zdravim, Nejsem si jist jestli to patri sem, takze se omlouvam.
Mam stroj linux a stroj win95, potrebuju sdilet disky obou pocitacu,
V tomto pripade nemohu pouzit sambu (z duvodu ze obdobny problem musim
vyresit i pro SGI) Vim ze win95 nejakym prapodivnym zpusobem podporuji
NFSko, nemuzete mi nekdo poradit nebo kam se mam pripadne obratit?
Diky
	S pozdravem

	Jan Kebrle
| e-mail: mort na dns.terminal.cz  | adresa: Ratborska 141           |
|         mort na praha.tourweb.cz |         Praha 9 - Ujezd nad Lesy|
|         mort na bbs.infima.cz    |         190 00                  |
|         mort na bbs.cez.cz       | telefon: 0602/360790            |