konfigurace linuxu

Jan Kebrle - Albion mort na praha.tourweb.cz
Úterý Červen 10 10:25:33 CEST 1997

> Linux a SGI mohou spolu bez problemu komunikovat pomoci NFS, Win95 a Linux
> pomoci Samby (export z Linuxu) a smbfs (export z Win95), SGI a Win95 take
> pomoci Samby, i kdyz jednosmerne (export disku a tiskaren ze SGI na Win95
> ano, obracene ne). Co se tyce podpory NFS ve Win95 tak tam to je spatne.
> Nevim o zadnem NFS klientu pro Win95 dostupnem zdarma, a ty co znam jsou
> pekne drahe.

Ze jsou drahy, to nevadi, protoze to neni primo pro mne, zakaznik ma
penize, jestli je mozne, poslete mi seznam i tech pekelne drahych klientu,
vim, ze je naka podpora nfs pod w95, jenze kdyz ji chci nainstalovat mam
si zazadat o instalacni disketu u vyrobce tohoto pocitace :)))) (to jsem
ja )
Jan Kebrle