disk striping

Michal Ludvig LUDVIGM na cs.felk.cvut.cz
Úterý Červen 10 16:48:39 CEST 1997

> 2) ma nekdo zkusenosti s velkymi (10GB) filesystemy pod linuxem, fsck
> musi asi bezet dost dlouho, ze ?

Co se tyka mych zkusenosti, tak vetsi fs (ext2) nez asi 2.5GB se mi
nepodarilo udelat. Mke2fs v pohode vyrabel az do te magicke hranice, kde
zacal psat pro kazdy sektor nejakou blbou hlasku. Kdyz takhle prosel cely
disk a skoncil, zkusil jsem ten fs primountovat a postvat na nej e2fsck.
Ten byl taky v klidu az do tech 2.5GB, kde zacal taky vypisovat spoustu
hlasek. Chyba v disku ani nikde v HW nebyla, protoze kdz jsem zkusil
vyrobit malou partisnu nekde na konci toho disku (3.2GB IDE), tak to
chodilo, ale i kdyz jsem zkusil pomoci MD ten velkej fs rozhodit
prez nekolik disku, tak to padlo. Takze nevim. Kernel v ty obe byl asi
2.0.2x a mke2fs v1.06. V konferenci me vsichni presvedcovali, ze to chodit
musi, ale bohuzel... Tak to jsou moje zkusenosti.

S pozdravem Michal Ludvig