problemy s Mach64 Turbo 1600

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Úterý Červen 10 17:30:56 CEST 1997

Ma nekdo podobne problemy ? - Cim by to mohlo byt?
Nainstaloval jsem nedavno kartu Mach64 Turbo 1600 - ktera by uz mela byt
podporovana v XFree 3.2 - a zda se, ze celkem je.
RAMDAC je ATT 20c408. X hlasi MACH 64 CX rev .1
Vse chodi celkem OK, ale kdyz prepnu z X na virtual konzolu a pak zpet
obraz se nechyti a objevi se vlnici se nasedla skvrna (jako bych byl mimo
horizontalni kmitocet) a kdyz prepnu rozliseni tak se to vzpamatuje ale
barvy jsou uplne mimo. Zajimave, ze to delaji jen vyssi rozliseni (zato
bez ohledu na nastaveni casovani - xvidtune tomu nepomuze).
Pokud nastavim rozliseni na zakladni VGA a pak prepnu na VC a zpet je vse
OK.

Nerdocetl jsem se zadne zminky k tomuto v README.Mach64. Je to chyba
obecna driveru, nebo mam smulu na souhru konfiguraci ?

Pokud jsem pouzil X_SVGA neaccel tak to delalo jakesi 4 virualni obrazovky
se stejnym obsahem - navic s overscanem -evidentne zmatek ve videoram.

Diky za stopy. Rikam si tak krasna karta a ze to by to nechodilo
jaksepatri ;-)

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (02)   4752055            *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *