Dve ehernet karty

Jan Kebrle - Albion mort na praha.tourweb.cz
Úterý Červen 10 16:29:50 CEST 1997

Hmmmm. S timto problemem jsem se setkal, zalezi na tom jake jadro linuxu
mate a jakou distribuci. Jestlize pouzivate distribuci linuxu SARAH, ktera
je dodavana ke knizce od p. Satrapy, tak tam tento problem je, v tom
pripade doporucuji stahnout novou verzi jadra. a prepecovat ho.
Dalsi problem je v tom, jakou kartu pouzivate, jadro ji nemusi podporovat.
Kdyby to slo tak specifikujte jakou verzi linuxu mate a jaky typ karet
pouzivate.
mj. mne jadro hlasi ze modprobe lze pouzivat pouse na eisa karty, ale
zvesela mi ji detekuje :)))
Dalsi vec je v tom, jakym zpusobem mate tyto karty uvedeny v lilo.conf
zkuste pripadne uvest napred eth1 a potom eth0.

	S pozdravem

	Jan Kebrle
| e-mail: mort na dns.terminal.cz  | adresa: Ratborska 141           |
|         mort na praha.tourweb.cz |         Praha 9 - Ujezd nad Lesy|
|         mort na bbs.infima.cz    |         190 00                  |
|         mort na bbs.cez.cz       | telefon: 0602/360790            |