Linux & POSIX

Úterý Červen 10 20:48:57 CEST 1997

On Tue, 10 Jun 1997, Petr Novotny wrote:

> 1. Kde bych se mohl docist o specifikacich POSIX? (Zkousel jsem to
vemte si $$$ a kupte si od IEEE patricne normy ;)
http://stdsbbs.ieee.org/ (working group se jmenuje PASC)

> 2. Co vsechno je na Linuxu POSIX? (Ted se ptam blbe. Pokud vim, Linux
> poskytuje POSIXove prostredi. Jak je to ale napriklad se zdrojaky
> systemu apod.)
Jadro by melo byt vice mene POSIX compliant, shell (bash) a zakladni
utility take. Lasermoon nebo nejaka takova firma udelala distribuci,
ktera byla certifikovana (myslim, ze na POSIX.1 a .2)

> [3. Specifikuje nejak POSIX sit (TCP/IP apod.) nebo na to jsou jine
> standardy (treba sockets).]
co jsem slysel, tak se chystali k tomu, ze kodifikuji TLI (coz je sitovani
za System V, ktere Linux nepodporuje), ale zrejme se k tomu jeste
nedostali (nesleduji to)

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)