PPP server - shrnuti

Dan Ohnesorg, admin of POWER dan na feld.cvut.cz
Úterý Červen 10 23:26:57 CEST 1997

Diky vsem, co mi prispeli radami a navedli me na spravnou cestu.
Zapomnel jsem do dotazu uvest, ze jsem se vrhnul do dobrodruzstvi a
pouzivam kernel 2.1.42, v zasade chodi, i kdyz obcas mrzne, ale to
muze mit spoustu duvodu, co je hlavni, uplne jinak se konfiguruje a
tak protoze ani jedna odpoved nepasavala, mam pocit, ze by nekoho
mohlo zajimat jak na to. Kernel nema volbu ip_forwarding pri
kompilaci, resi se to jinak a to totiz takle, nasledujici prikazy se
vlozi do startovaciho scriptu.

echo 1 > /proc/sys/net/ipv4/ip_forwarding
echo 0 > /proc/sys/net/ipv4/ip_log_martians

Prvni zapne forwarding a druhy zamezi hlaseni kazdeho vadneho paketu
do logu a na konzoli, muze to byt znacnym zatizenim site, ale u me
sel takovy paket asi po 10 sec. a temer mi to zmrazilo stroj. Je
bezpodminecne nutne dodrzet poradi, protoze prvni prikaz jako
vedlejsi ucinek nastavuje hlasit ano.
No a to je asi vse. Pokud by nekdo znal metodu, jak shodit linux do
nejakeho debuggeru, abych videl, proc mrzne, uvital bych to, takle to
pravidelne konci poskozenou strukturou disku, takze nevidim ani konec
logu, pritom system jeste trochu zije, da se mackat enter a psat, to
co pisu se objevi na obrazovace, ale prikazy se nevykonaji.
CTRLALTDEL nic neudela.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Nejztracenejsi den naseho zivota
je ten, kdy jsme se nezasmali.